English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


26 Ocak 2015 Pazartesi

Lc Waikiki İçin Hazırladığım Sosyal Medya Kampanyası Taslakları

Merhaba:

İlk dönemi geride bıraktık. sizinle ilk dönem için hazırlamış olduğum bir kaç proje örneği paylaşmak istedim. umarım beğenirsiniz. bu ARada bu dönem stratejik marka yönetimi yüksek lisans programına kayıt olan arkadaşlara da başarılar diliyorum. UmARIM GÜZEL BİR YIL OLUR HEPİMİZ İÇİN.

Sevgiler
eda demirden




Marmara ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ STRATEJİK MARKA YÖNETİMİ  BÖLÜMÜ SOSYAL MEDYA ÖDEVİ





Sosyal Medya Kampanyası Taslakları
Eda Demirden


6.1.2015



Yar.Doç Dr Başak DEĞERLİ hocamızın incelenmesi üzerine göndermiş olduğu Lcwkiki markasının twitter verileri dikkate alınarak hazırlanmıştır.



LC Waikiki Tarihçe


LC Waikiki, 1985 yılında Fransa'da çıktığı marka yolculuğuna, 1997 yılından beri LC Waikiki Mağazacılık Hizmetleri Ticaret A.Ş. çatısı altında Türk markası olarak devam etmektedir.
“İyi Giyinmek Herkesin Hakkı” felsefesi ile bugün 23 ülkede 493 mağazada uygun fiyata kaliteli ürünler sunarak müşterilerine ulaşılabilir modanın keyfini yaşatmaktadır.
LC Waikiki, 2009 yılında ilk adımını Romanya’da atarak başladığı yurt dışı yatırımları ile “2023 yılına kadar Avrupa’nın en başarılı üç giyim perakendecisinden biri olmayı’’ hedeflemektedir.

Ortaklık Yapısı

Türkiye'de “2013’te Hazır Giyim Alanında En Beğenilen Şirket” seçilen grubun temelleri, Safranbolulu Dizdar ailesi ile Malatyalı Küçük ve Kısacık aileleri tarafından 1988 yılında atılmıştır.
Bugün, LC Waikiki Mağazacılık A.Ş.'nin hisseleri Dizdar, Küçük, Kısacık ve Amouyal aileleri tarafından yönetilmektedir.

LC Waikiki Ortakları


·         Mustafa Küçük
·         Vahap Küçük
·         Halis Küçük
·         Şefik Yılmaz Dizdar
·         Leyla Dizdar
·         Ayşe Pürlen Dizdar
·         Pamir Güçlü Dizdar
·         Georges Amouyal
·         İsmail Hakkı Kısacık
·         Yalçın Çağlar
·         Murat Mısırlı
·         Muzaffer Mustafa İşçan
·         Muhammed Mazlum Yıldırım
·         LC Waikiki Yurt İçi İştirakleri
·         Taha Giyim A.Ş.
·         Taha Konf.San.ve Tic.Ltd.Şti.
·         Taha Giyim Sanayi ve Ticaret A.Ş.
·         Zirve Mimarlık İnşaat San.Ltd.Şti.

LC Waikiki Yurt Dışı İştirakleri


·         Arnavutluk         Tema Retail AL
·         Azerbaycan       LC Waikiki Retail Az Limited Liability Company
·         Bangladeş          Temacos Fashion Wear LTD
·         Belarus                LC Waikiki Retail BEL LLC
·         Bosna Hersek   Tema Retail BA d.o.o.
·         Bulgaristan         Tema Retail BG EOOD
·         Çin         Tema Shanghai Trading Co LTD.
·         Fas         LC Vaikiki Retail MA LTD
·         Fransa  Tema Investissement
·         Güney Irak         Rawat Al-Qarura General Trade and Ready Made Clothes Trade Limited Company
·         Gürcistan            Tema Ge Ltd. Şti.
·         İran       Tema Taha Pars
·         Kazakistan          Tema Retail KZ TOO
·         Kırgızistan           LC Waikiki Retail KG Limited liability Company
·         Kosova LC Waikiki Retail Kosova SH.P.K.
·         Kuzey Irak          Kaplan Retail For General
·         Makedonya       LC Waikiki Retail MK Dooel Skopje
·         Mısır     Tema Retail EG S.A.E.
·         Polonya               Tema Retail PL
·         Romanya            Tema Retail RO SRL
·         Rusya   Tema Moda Russia / Tema Retail Russia
·         Suriye   Tema Textile LLC
·         Ukrayna              Tema Moda Ukraine LLC

LC Waikiki Twitter Verileri İncelemesi


LC Waikiki’nin twitter hesabını incelediğimizde halihazırda yaklaşık 62 bin takipçisi olduğunu görüyoruz. Veri havuzundan seçilmiş 100 twiti incelediğimizde genel olarak bakacak olursak LC Waikiki’nin son çıkan reklamı ve özellikle bu reklamın akıllarda kalan sözlerinin yoğun bir biçimde kullanıldığını görüyoruz. Bu da reklamın aslında amacına ulaşarak, sosyal medyayı kullanan kişilerde etkileşim yarattığını gösteriyor.
LC Waikiki’nin bu reklamını defalarca izleyen biri olarak bu reklamın izleyenlerde pozitif bir etki bıraktığını söylemek yerinde olacaktır. Gerek Nil Karaibrahimgil’in güven veren ses tonu, gerekse kullanılan çocuklar, yaşlılar, gülümseyen insanlar izleyicide marka algısı bakımından olumlu bir izlenim yaratıyor. Genel bazda bakarsak markanın ‘İyi giyinmek herkesin hakkı’ sloganıyla yola çıkarak uzun yıllardır tüketicinin algısında ‘kaliteli, ucuz, güvenilir, sevecen, arkadaş canlısı, renkli, uygun’ gibi tanımlamalarla gündeme geldiğini görüyoruz.

LC Waikiki Altyapısını Yeniden Tasarladı


2014’ün başlarında LC Waikiki e-ticaret platformu lcwaikiki.com altyapısını “responsive design” özelliğiyle yeniden tasarlayarak kullanıcılara sundu. Bununla birlikte LC Waikiki iOS ve Android uygulamalarını da hizmete açtı. Altyapısını cihaza duyarlı hale getiren lcwaikiki.com böylelikle masaüstü bilgisayarlar, diz üstü bilgisayarlar, tabletler ve akıllı telefonlar gibi birbirinden çok farklı ekran boyutlarına sahip cihazlardan aynı şekilde görüntülenebilme özelliğine kavuştu. Özellikle mobil kullanıcılar için e-ticaret deneyimini daha kolay hale getirecek bu yeni tasarımla lcwaikiki.com müşterileri her türlü cihazlarından kullanışlı ve kolay alışveriş yapma fırsatına kavuştular.

Bununla birlikte flat design’a (düz tasarım) geçen lcwaikiki.com’un böylelikle uluslararası e-ticaret siteleriyle aynı standarda geldiği de gözden kaçmıyor. LC Waikiki böylelikle hem PC’lerden hem mobil cihazlardan online alışveriş deneyimini böylelikle kolay ve kullanıcı dostu hale getirmiş oluyor. iOS ve Android cihazlar için mobil uygulamalarını da yayınlayan şirket bu uygulamalar aracılığıyla mobil alışverişi daha basit hale getiriyor. Bu uygulamalar ile size en yakın LC Waikiki mağazasını bulabilir; 10 bine yakın ürünü inceleyebilir; kampanyaları ve indirimleri takip edebilir; güvenli alışveriş ayrıcalığıyla sipariş verebilir ve siparişlerinizin durumunu takip edebilirsiniz. Ayrıca barkod okuyucuyla ürün aratıp satın alabilirsiniz.

LC Waikiki’den Başarılı Bir Reklam Kampanyası


LC Waikiki yeni reklam kampanyasıyla sevdiklerini mutlu etme anlarını “lcwmutluyuz.com”da paylaşanlar arasından seçilen 20 “mutlu yüze” reklam filminde yer alma, sezon fotoğraf çekimlerinde model olma ve 10.000 TL’lik para ödülü kazanma fırsatı sundu. “Mutluluğunuz LC Waikiki’nin marka yüzü olsun” mesajının verildiği interaktif kampanyanın viral filmi ise farklı bir mecra kullanımı ile ünlü televizyoncu Mesut Yar tarafından gerçekleştirildi. Dijital iletişimi İsobar Türkiye tarafından hayata geçirilen kampanyanın ana mecrası sosyal medya olurken, radyo, yazılı basın, açık hava, indoor ve satış noktalarında da yoğun bir görünürlük ile desteklendi.

LC Waikiki’nin Bugüne Kadar Yaptığı Sosyal Medya Kampanyaları


LC Waikiki günümüze değin bir çok kampanya ile karşımıza çıkmıştır. Bu kampanyaların arasında, 8Mart Dünya Kadınlar Gününden tutun da, çalışanların kan bağışı yapmasını konu alan sosyal medya kampanyalarına geniş bir yelpazede marka imajını güçlendirmeyi hedeflemiştir. 60TL’ye 10TL indirim sağlayan kampanya ile 2013ün ikinci çeyreğinde müşterilerin yüzünü güldürmeyi başarmıştır. Öte yandan 23Nisan Çocuk Bayramı için yaratmış olduğu özel koleksiyonla da müşterilerini hayli memnun etmiştir. Mehmet Günsür ve Gülse Birsel ile reklam kampanyası imzalayan LC Waikiki 2013’te adından söz ettirmeyi başarmıştır. LC Waikiki işçilere destek olmak amacıyla Bangladeş’teki çalışanları da es geçmemiştir. Son dönemde LC Waikiki’nin yapmış olduğu reklam kampanyası ‘Hayat bana waikiki way way’ etiketiyle sıkça sosyal medyada paylaşılmıştır. Ayrıca bütün bunlara ek olarak LC Waikiki Türkiye’de ilk defa 2010 yılında düzenlenen LC Waikiki Sosyal Medya Ödülleriyle, sosyal medyayı en iyi kullanan isimleri ve en etkin sosyal medya kampanyalarını belirlemek üzere yola çıkmıştır.

Markanın kendi web sitesinde 2009’da bu yana yer alan başarıları listelenmiştir. Ayrıca çocuklar için ürünlerin ne tip testlere tabi tutulduğu da bilgilerde yer almaktadır.

ANNELER GÜNÜ İÇİN SOSYAL MEDYA KAMPANYASI: #EN ÇOK ANNEMİ SEVİYORUM ÇÜNKÜ






KAMPANYA

10 Mayıs Anneler Günü için hazırlanan bu sosyal medya kampanyasıyla da marka bilirliğinin arttırılması hedeflenmektedir. Twitter, Instagram ve Facebook’ta #encokannemiseviyorumcunku ve #lcwaikikiannelerinyaninda hastagleri ile çok beğendikleri bir LC Waikiki ürünüyle fotoğraf paylaşmaları istenecektir.

ZAMANLAMA

Facebook, Instagram ve Twitter’da aynı anda başlayacak bu kampanya 5-12 Mayıs tarihlerinde yapılacak olup, paylaşılan fotoğraflar oylamaya sunulacaktır. En beğenilen ilk 10 fotoğraf sahibine LC Waikiki’den 100tl değerinde hediye çeki verilecektir. Kampanya 12 Mayıs tarihinde saat 00:00’da sona erecektir.


9-10 Mayıs tarihlerinde LC Waikiki mağazalarından yapılacak her alışverişe ekteki kokulu kutlama kartları hediye edilecektir. Kartlar Anneler Günü için özel olarak tasarlanmıştır. Hediye paketlerinin içlerine konulacaktır.


AMAÇ VE STRATEJİ

Bu kampanya ile LC Waikiki’nin marka bilirliğini arttırmayı, Facebook marka sayfasındaki beğenen sayısını 1.8 milyon kişiden 2 milyon kişiye çıkartmayı, Instagram’da 48 bin takipçiyi 60 bine yükseltmeyi ve Twitter’daki 63.7 bin takipçiyi 80 bine arttırmayı hedeflemekteyiz. Bunun yanı sıra LC Waikiki’nin yıllardır sürdürdüğü ‘En samimi marka’ imajını pekiştirmeyi de hedefliyoruz. Stratejimiz ise; ‘’Dünyanın 4 bir yanında 50 yıldır annelerin ve çocukların üzerindeki mutluluk kaynağı olan LC Waikiki Anneler gününde de yanınızda’’


MALİYET

Facebook uygulama ve tasarım için; 15 bin TL
Facebook reklamı için; 10 bin TL
Online-Offline hizmeti için: 30 bin TL
TOPLAM: 50 bin TL

·         Ayrıca bu kampanya ile sağlanacak satış gelirinin sosyal sorumluluk kapsamında %20sinin yaratılacak olan, LC WAİKİKİ Meme Kanseriyle Mücadele Derneği’ne bağışlanması hedeflenmektedir.



ANNELER GÜNÜ İÇİN HEDİYE ÇEKİ KAMPANYASI: 100TL’LİK ALIŞVERİŞ YAPANA 100TL HEDİYE ÇEKİ






Anneler gününde LC Waikiki; sosyal medya kampanyasına ek olarak 100TL’lik alışveriş yapana 100TL’lik hediye çeki verecektir. Kampanya 9-10 Mayıs aralığını kapsamaktadır. Bu tarihler arasında yapılan 100TL’lik alışverişe 100TL hediye çeki verilecek ve hediye çeklerinin mayıs sonuna kadar kullanılması şartı koşulacaktır. Bu kampanyayla da sosyal medya kullanımı daha az olan kişiler hedef grup olarak seçilmiştir. Kampanya yalnızca Garanti Bankası Kartıyla yapılacak 100TL ve üzeri alışverişlerde geçerlidir.


ANNELER GÜNÜ İÇİN ÜCRETİSİZ KARGO KAMPANYASI



Bu kampanya ile www.lcwaikiki.com’dan anneler gününde tek seferde yapılacak 45TL ve üzeri alışverişlere kargo ücreti alınmayacaktır. Kampanya 9-11 Mayıs aralığını kapsamaktadır.

BABALAR GÜNÜ İÇİN ÜCRETSİZ KARGO KAMPANYASI





Bu kampanya ile babalar gününde www.lcwaikiki.com’dan tek seferde yapılacak 50TL ve üzeri alışverişlere kargo ücreti alınmayacaktır. Kampanya 20-21 Haziran aralığını kapsamaktadır.
20-21 Haziran tarihlerinde LC Waikiki mağazalarından yapılacak her alışverişe ekteki Superman kutlama kartları hediye edilecektir. Kartlar Babalar Günü için özel olarak tasarlanmıştır. Hediye paketlerinin içlerine konulacaktır.


BABALAR GÜNÜ İÇİN TWİTTER KAMPANYASI



KAMPANYA

Bu yıl babalar günü 21 Hazirana denk geliyor. Hepimizin bildiği gibi 21 Haziran; Yaz gündönümünde güneş ışıkları Yengeç Dönencesi`ne dik gelir. Kuzey yarıkürede günler kısalmaya, güney yarıkürede uzamaya başlar. Bu tarih bazı ülkelerde kuzey yarıkürede yazın, güney yarıkürede kışın başlangıcı sayılır. Bununla beraber bazı ülkelerde de yazın veya kışın tam ortası kabul edilir. Güney yarıkürede en kısa gün, Kuzey yarıkürede en kısa gece yaşanır. Kuzey yarım kürede gölgelerin en kısa olduğu gündür.
Bu bağlamda tasarlanan Twitter kampanyasıyla #babambilir ve #21hazirandababamahediyem hastagleriyle paylaşılacak en yaratıcı babalar günü mesajına LC Waikiki mağazalarından gömlek hediye edilecektir. Kampanya yalnızca eski sezon ürünler için geçerlidir. Bu bağlamda eski sezon ürünlerindeki stoğun da azaltılması hedeflenmektedir. Kampanya en yaratıcı ilk 50 twit için geçerlidir.








·        Ekte Sosyal mecralarda LC Waikiki’nin paylaşacağı kampanya görsellerinden biri yer almaktadır. Bu görseller tüm sosyal mecralarda paylaşılacak ve kullanıcıların görsellere babalarını etiketlemeleri teşvik edilecektir.







LC WAİKİKİ 23 NİSAN KUTLAMASI: Renkli Dünyalar Resim Şenliği






Görselde yer alan 23 Nisan özel LC Waikiki T-shirtları 2015 yılına özel satışa sunulacak. Satıştan sağlanan gelir Lösemi vakfına bağışlanarak aynı zamanda bir sosyal sorumluluk projesi gerçekleştirilmiş olacaktır. LC Waikiki daha önce de bu ve buna benzer sosyal sorumluluk projelerini yürütürken, çocuk ve çocuk sağlığını daima önemsemiştir.

Türkiye’nin hazır giyimde lider markası LC Waikiki, minikler için düzenlediği “Geleneksel 23 Nisan LC Waikiki ile Renkli Dünyalar Resim Şenliği” kapsamında küçük elleri büyük hayaller kurmaya davet ediyor. Bu yıl 10’uncusu düzenlenen, “Geleneksel 23 Nisan LC Waikiki ile Renkli Dünyalar Resim Şenliği”nde LC Waikiki vitrinleri minik misafirlerin hayal gücü ile renkleniyor.  LC Waikiki çocukları, 14-23 Nisan 2012 tarihleri arasında hem vitrin boyama aktivitesine katılarak yeteneklerini konuşturacak hem de LC Waikiki çocuk bölümünden yapacakları her 75 TL’lik alışverişlerinden yazı tahtası kazanacak.

LC Waikiki, 14-23 Nisan 2012 tarihleri arasında gerçekleştireceği “Geleneksel 23 Nisan LC Waikiki ile Renkli Dünyalar Resim Şenliği”nde toplam 210 mağazasında ve www.lcwaikikirenklidunyalar.com’da çocuklarla buluşacak. “Geleneksel 23 Nisan LC Waikiki ile Renkli Dünyalar Resim Şenliği” kapsamında çocukları unutulmayacak bir deneyim yaşamaya davet eden LC Waikiki, 39 mağazasında da 23 Nisan günü tüm çocukları yüz boyama ve balon sürprizi ile karşılayacak. Ayrıca etkinlik süresince LC Waikiki mağazalarının çocuk reyonundan 75 TL’lik alışveriş yapan tüm aileler, LC Waikiki’nin yazı tahtası sürprizi ile çocuklarını sevindirme fırsatı bulacak.
LC Waikiki’nin hayata renk katan tasarımları 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nda da minikleri mutlu etmeye devam edecek. Türkiye’nin hazır giyimde lider markası LC Waikiki, çocuklar için hazırladığı 23 Nisan özel koleksiyonu ile bayram coşkusunu ikiye katlayacak. Onlar için özel olarak tasarlanan birbirinden şık kıyafet ve aksesuarlardaki LC Waikiki imzasıyla 23 Nisan’a merhaba diyecek çocuklar, “Geleneksel 23 Nisan LC Waikiki ile Renkli Dünyalar Resim Şenliği”ne katılarak hem yaratıcılıklarını konuşturacak, hem de birbirinden güzel sürprizlerle bu 23 Nisan’da da LC Waikiki ayrıcalığını doyasıya yaşayacak.


LC Waikiki İle Yurt Dışına Uç!




LC Waikiki’nin Babalar Günü için yaptığı bir başka kampanya ise, Rusya’ya seyahat imkanı sunuyor. 20-21 Haziran Babalar Günü’nde tek seferde yapılacak 100TL ve üzeri alışverişlerde çekiliş hakkı veren LC Waikiki, müşterileri için yapacağı çekiliş sonrasında belirlenecek 3 baba-oğula Rusya’da 3 gün tatil hediye ediyor.


LC Waikiki’nin Anneler Günü için yaptığı bir başka kampanya ise, Hawaii’ye seyahat imkanı sunuyor. 9-10 Mayıs Anneler Günü’nde tek seferde yapılacak 100TL ve üzeri alışverişlerde çekiliş hakkı veren LC Waikiki, müşterileri için yapacağı çekiliş sonrasında belirlenecek 3 anne-kıza Hawaii’de 3 gün tatil hediye ediyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Etiketler

2015 2016 4 saniye 7 unsur 7p affetmek Agresif stratejiler Ağızdan ağıza pazarlama Algı Algı yönetmek Alışveriş Alışveriş Merkezleri America Amerika Amerika nasıl Amerika oldu? Anadolu Efes analiz Anı yaşamak Apple Araştırma hedefi Araştırma Problemi araştırmak Araştırmanın künyesi Araştırmanın özeti Avusturalya Ayakkabı B2b Bağımlılık Bağlılık Bait bakmak Başak Değerli Başarı başarılı olmak Başarmak Berke Civan Berliner Bilgi bombardımanı Blog blogger BP Bu Tarz Benim Business Bütçe Bütünleşik pazarlama Bütünleşik Pazarlama İletişimi büyük etkiler bırakmak Cam ambalajlar Cam şişe Cem Çınlar CEO cesaret Ciddiyet ve disiplin Coca Cola content content marketing CRM CV çalışma hayatı Çevre Çevre kirliliği Çiçek çerçevesi Çocuk çözüm Çözüm üretmek Dağıtım Yar Doç Dr Selda ENE Daha güzel bir dünya Değer değişim deney Deneyim denge dengeli olmak Depresyon depresyonla başa çıkma Dersler digital dijital Dijital kampanya Dijital pazarlama Dijital pazarlamanın 5 temel taşı diş sağlığı duygu duygusal liderler Dünya Dünyanın en büyük markaları dürtü düşünür düzen Eleştiri Eminönü Empati Erdem Erdemli olmak Esir Eş zamanlı arama motoru Facebook fark fark yaratmak farklı olmak Farklılaşma Fayda Ferrari filickr Fiyat Formüller geçim Geneleneksel iletişim araçları Georgii Frantsevich Gouse Gerilla pazarlama Girişimci Giyim Google görmek Gurmania güçlü olmak Güven Güvenilirlik güzen Halil Erdoğmuş Hayal Hayatı kolaylaştırmak haz Hedef belirlemek Hitmet üreten hizmet Hoşgörü huzur IK Instagram içerik İçerik İçerik Moderatörü içerik pazarlaması ikna iknanın psikolojisi iletişim İletişim İletişim kirliliği ilham İlham İlişkiler imaj inanç indirim indirim yapmak indirimsiz markalar inovasyon İnovatif insan internet ipana İsim İsim hatırlayamama İsmi neydi? İstek istemek iş hayatı İşaret itibar iyilik izlenim jest kampanya kar etmek Karar karar almak Kares AVM karmaşa Kendimizi ifade etmek Kendini beğenmişlik Kevin Hogan kişilik Kitle KONUM KONUM TABANLI PAZARLAMA Konumlandırma Kuramsal Çerçeve Kurumsal yönetici küçük harf Kültür Lacoste Lc Waikiki leader lider LinkedIn Liste Listelemek Makale eleştirisi Maliyet Marka marka bilinirliliği marka değeri marka imajı marka inşası marka kişiliği Marka kültürü Marka Nedir? marka sadakati marka yaratmak Marka yönetimi Markalar markalarda bog kullanımı Marlboro Marmara Üniversitesi maske Medyada yer almanın artan maliyeti Medyanın çeşitlenmesi merak merak etmek Microsoft mimik Motive edici pazarlama msel pazarlama Mutlu olmak mutlu olmanın koşulları Mutlu olmanın yolları muzaffer şerif mücadele Müşteri müşteri ilişkileri Müşteri İlişkileri Müşteri İlişkileri Yönetimi müşteri memnuniyeti müşteri sadakati müşteri şikayetleri müşteriler Nasıl başarılı olunur Nestle Nike olumlu düşünmek Onedio Onel AVM Operasyonel pazarlama Ödev Ödevler ön yargı Önem ÖNERİM Özellikler Para para kazanmak Parekendeci Pazar Pazara uyum Pazarlama Pazarlama Araştırmaları Pazarlama Karması Pazarlama Kirliliği Pazarlama noktaları Pazarlama okuyanlar Pazarlama uzmanı Pazarlamanın P'leri people physical evidance Pinterest Place Plain pack Plastik atıklar PR Prestij Price Proaktif process Product Prof Dr Ahmet Ercan GEGEZ Prof Dr Fatma Müge ARSLAN Prof Dr Mert UYDACI Promotion psikoloji Radyo Rakip Red Bull rekabet Reklam Reklam ajansı Reklam Müziği Reklam önerisi Risk robert bosch Rus Rus kültürü Rusya Rusya pazarı sadakat sadık müşteri sağlık Samsung saniye Satış Satış temsilcisi Saygı Selfie Sembol Sevgi Sınavlar Sigara Simge Simple simülasyon Sistem sorulama sosyal sosyal girişimci Sosyal Medya Sosyal Medya Esiri Sosyal medya kampanyası taslakları Sosyal paylaşım Spor Starbucks Stiletto Strateji Stratejik pazarlama şans şansa inanmak şikayet şikayet yönetimi Şişe Şişeler takit etmek taklitçilik Tarihçe Tarz Tasarım Tatlı tatmin Televizyon Televizyon Reklamları Terim Tick Tock Boom Toptancı TREND tumblr Tutundurma tutundurma karması Tüketici Twitter uslup Ücret Üniversite Ünlü olmak Ürün Ürün çeşitliliği Ürün kalitesi Ürün yönetimi üyeler Vazgeçmek Vestel WOM Word of mouth Y nesli yaşam Yeni medya Yeni ürün geliştirme yeni yıl Yerli malı yorum yorum pazarlama yorumlar yönetici yönetmek Zafer Tanrıçası Zaman Zenginlik Ziyaret Ziyaretçiler