155 apart daireli The House Residence ve 51 odalı The House Hotel, 2016 yaz döneminde Bomonti’de kapılarını açmaya hazırlanıyor.
Yenigün İnşaat yatırımı, The House Collection markası ve FYP’nin dizayn, marka ve konsept planlaması ile Bomonti’de hayat bulan The House Residence’da ince işler hızlı bir şekilde devam ediyor. Özel dizayn tasarımları ile hazırlanan örnek daireler, bugünden The House Residence tasarım anlayışını ve Bomonti’deki yaşamı keşfetmeniz için sizi bekliyor…
Modern yaşam, sanat ve dizayn ile zenginleşen The House Residence’ta yaşam stüdyo, 1+1 ve 2+1 dairelerde çok özel ödeme planları ile yatırım fiyatı 230 Bin Dolar’dan başlayan fiyatlarla sunuluyor. Dairelerin yatırım planlama ve uzun/kısa dönem kiralama hizmetlerini ise daha ilk günden FYP sizin için yapıyor…
Dinamik, sosyalleşmeye açık ve konforlu bir yaşamın kodlarıyla şekillenen The House Residence Bomonti’de, 1+0’dan 2+1 ve penthouse’lara kadar 44 m2 ile 199 m2 arasında değişen, özel tasarıma sahip 155 adet apart daire seçenekleri sunuluyor. Yaşama renk katan detaylar ise projenin lounge, dining room, spor kulübü, club ofisi, kafeleri, peyzaj alanları ve teras gibi alanlarında odaklanmış durumda. Yaşamı ortak alanlara taşıyan The House Residence, servis zenginliğini ve kalitesini aynı binada bulunan 51 odalı The House Hotel’den alacak.
The House Residence’da dairenin yatırım planlaması daha ilk günden senin adına yapılıyor, detaylar seni yormuyor. Bütün dairelerin kısa, uzun dönem kiralama hizmetleri The House Residence yönetimi ve FYP tarafından, uluslararası zincirlerin işbirliğiyle gerçekleştiriliyor. The House Residence, her detayı özenle planlamaya dayanan modern tasarım anlayışını evinize de taşıyor. Dilerseniz tüm yaşam alanlarınızı sizin seçimlerinizle güzelleştiriyor. Taşınmaya hazır, zevkle döşenmiş, titizlikle hazırlanmış bir otele gelir gibi bavulunuzu alın, gelin ve yaşamaya başlayın.
Bomonti’ye tasarım dokununca
Piramit Mimarlık Turgut Toydemir tarafından projelendirilen The House Residence’ın yaşam konsepti ve iç mimari planlaması FYP Proje Geliştirme’den Tony Phillipson’ın İngiliz Conran + Partners ile gerçekleştirdiği özel işbirliğiyle hayat buldu. Peyzaj ve cevre düzenlemesinde ise Hyland Edgar Driver imzası var. Geleneksel ve modern endüstriyel alanların yansımaları, modern mimari ve yaşam tarzı kodlarını harmanlayan tasarım New York Soho, Londra Covent Garden ve Paris L’es Halles gibi örneklerle de organik bağa sahip. Ortaya çıkan sonuç ise, ana yaklaşım olarak modern mimari, life style konsept ile geleneksel ve modern endüstriyel tasarımı birleştiren yepyeni bir konsept.
7/24 hayat, hizmet, mutluluk
The House Residence Bomonti, The House Hotel, The Residence Lounge, The Dining Room, The Cafe, The Club Fitness, The Club Office, The Garden Terrace ve The Services gibi mekan ve hizmetleri aynı binada, aynı çatı altında bir araya getiriyor. The House Residence’da kişiye özel servisler, Bomonti’nin ilk dizayn oteli The House Hotel işletmesi ile sunuluyor. The Services olarak tanımlanan sınırsız hizmetler ile, iki farklı noktada 2 farklı resepsiyon ve özel asistan, housekeeeping, vale, teknik servis, güvenlik ve ev sahibi kullanımına hazır laundry alanı, apart daire sahiplerine ev ortamında da otel konforu sunmayı hedefliyor.
Evler sakin, ortak alanlar yaşamla dolu
Konut, hotel, sosyal yaşam alanları, spor kulübü ve service ofis alanı ile bir yaşam merkezi olarak hayata geçen The House Residence, eğlence, yaşam, iş ve spor keyfini birlikte sunuyor. 2016 yazında tüm sosyal alanları ile hayata geçecek olan The House Residence sakinleri The Dining Room’da dilerlerse hazırladıkları yemeklerle dilerlerse özel asistanın yardımıyla davetlerini verebilecekler. Sabah 7:00 – gece 24:00 saatleri arasında kişiye özel hizmet veren The Residence Lounge, size özel bir mekan olarak tasarlandı. The Club Fitness sağlıklı bir yaşam sunarken, giriş terasında yer alan The Cafe’ler de ise Nişantaşı, Galata ve Karaköy’ün gözde mekanlarını sizlerle buluşturacak.
Daha ayrıntılı bilgi almak için tıklayınız.
Bir boomads advertorial içeriğidir.
Konu etiketleri
10 Aralık 2015 Perşembe
Bomonti’de yepyeni bir yaşama çok az kaldı… Bu çok özel yatırım fırsatını kaçırmayın!
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Etiketler
2015
2016
4 saniye
7 unsur
7p
affetmek
Agresif stratejiler
Ağızdan ağıza pazarlama
Algı
Algı yönetmek
Alışveriş
Alışveriş Merkezleri
America
Amerika
Amerika nasıl Amerika oldu?
Anadolu Efes
analiz
Anı yaşamak
Apple
Araştırma hedefi
Araştırma Problemi
araştırmak
Araştırmanın künyesi
Araştırmanın özeti
Avusturalya
Ayakkabı
B2b
Bağımlılık
Bağlılık
Bait
bakmak
Başak Değerli
Başarı
başarılı olmak
Başarmak
Berke Civan
Berliner
Bilgi bombardımanı
Blog
blogger
BP
Bu Tarz Benim
Business
Bütçe
Bütünleşik pazarlama
Bütünleşik Pazarlama İletişimi
büyük etkiler bırakmak
Cam ambalajlar
Cam şişe
Cem Çınlar
CEO
cesaret
Ciddiyet ve disiplin
Coca Cola
content
content marketing
CRM
CV
çalışma hayatı
Çevre
Çevre kirliliği
Çiçek çerçevesi
Çocuk
çözüm
Çözüm üretmek
Dağıtım Yar Doç Dr Selda ENE
Daha güzel bir dünya
Değer
değişim
deney
Deneyim
denge
dengeli olmak
Depresyon
depresyonla başa çıkma
Dersler
digital
dijital
Dijital kampanya
Dijital pazarlama
Dijital pazarlamanın 5 temel taşı
diş sağlığı
duygu
duygusal liderler
Dünya
Dünyanın en büyük markaları
dürtü
düşünür
düzen
Eleştiri
Eminönü
Empati
Erdem
Erdemli olmak
Esir
Eş zamanlı arama motoru
Facebook
fark
fark yaratmak
farklı olmak
Farklılaşma
Fayda
Ferrari
filickr
Fiyat
Formüller
geçim
Geneleneksel iletişim araçları
Georgii Frantsevich Gouse
Gerilla pazarlama
Girişimci
Giyim
Google
görmek
Gurmania
güçlü olmak
Güven
Güvenilirlik
güzen
Halil Erdoğmuş
Hayal
Hayatı kolaylaştırmak
haz
Hedef belirlemek
Hitmet üreten
hizmet
Hoşgörü
huzur
IK
Instagram
içerik
İçerik
İçerik Moderatörü
içerik pazarlaması
ikna
iknanın psikolojisi
iletişim
İletişim
İletişim kirliliği
ilham
İlham
İlişkiler
imaj
inanç
indirim
indirim yapmak
indirimsiz markalar
inovasyon
İnovatif
insan
internet
ipana
İsim
İsim hatırlayamama
İsmi neydi?
İstek
istemek
iş hayatı
İşaret
itibar
iyilik
izlenim
jest
kampanya
kar etmek
Karar
karar almak
Kares AVM
karmaşa
Kendimizi ifade etmek
Kendini beğenmişlik
Kevin Hogan
kişilik
Kitle
KONUM
KONUM TABANLI PAZARLAMA
Konumlandırma
Kuramsal Çerçeve
Kurumsal yönetici
küçük harf
Kültür
Lacoste
Lc Waikiki
leader
lider
LinkedIn
Liste
Listelemek
Makale eleştirisi
Maliyet
Marka
marka bilinirliliği
marka değeri
marka imajı
marka inşası
marka kişiliği
Marka kültürü
Marka Nedir?
marka sadakati
marka yaratmak
Marka yönetimi
Markalar
markalarda bog kullanımı
Marlboro
Marmara Üniversitesi
maske
Medyada yer almanın artan maliyeti
Medyanın çeşitlenmesi
merak
merak etmek
Microsoft
mimik
Motive edici pazarlama
msel pazarlama
Mutlu olmak
mutlu olmanın koşulları
Mutlu olmanın yolları
muzaffer şerif
mücadele
Müşteri
müşteri ilişkileri
Müşteri İlişkileri
Müşteri İlişkileri Yönetimi
müşteri memnuniyeti
müşteri sadakati
müşteri şikayetleri
müşteriler
Nasıl başarılı olunur
Nestle
Nike
olumlu düşünmek
Onedio
Onel AVM
Operasyonel pazarlama
Ödev
Ödevler
ön yargı
Önem
ÖNERİM
Özellikler
Para
para kazanmak
Parekendeci
Pazar
Pazara uyum
Pazarlama
Pazarlama Araştırmaları
Pazarlama Karması
Pazarlama Kirliliği
Pazarlama noktaları
Pazarlama okuyanlar
Pazarlama uzmanı
Pazarlamanın P'leri
people
physical evidance
Pinterest
Place
Plain pack
Plastik atıklar
PR
Prestij
Price
Proaktif
process
Product
Prof Dr Ahmet Ercan GEGEZ
Prof Dr Fatma Müge ARSLAN
Prof Dr Mert UYDACI
Promotion
psikoloji
Radyo
Rakip
Red Bull
rekabet
Reklam
Reklam ajansı
Reklam Müziği
Reklam önerisi
Risk
robert bosch
Rus
Rus kültürü
Rusya
Rusya pazarı
sadakat
sadık müşteri
sağlık
Samsung
saniye
Satış
Satış temsilcisi
Saygı
Selfie
Sembol
Sevgi
Sınavlar
Sigara
Simge
Simple
simülasyon
Sistem
sorulama
sosyal
sosyal girişimci
Sosyal Medya
Sosyal Medya Esiri
Sosyal medya kampanyası taslakları
Sosyal paylaşım
Spor
Starbucks
Stiletto
Strateji
Stratejik pazarlama
şans
şansa inanmak
şikayet
şikayet yönetimi
Şişe
Şişeler
takit etmek
taklitçilik
Tarihçe
Tarz
Tasarım
Tatlı
tatmin
Televizyon
Televizyon Reklamları
Terim
Tick Tock Boom
Toptancı
TREND
tumblr
Tutundurma
tutundurma karması
Tüketici
Twitter
uslup
Ücret
Üniversite
Ünlü olmak
Ürün
Ürün çeşitliliği
Ürün kalitesi
Ürün yönetimi
üyeler
Vazgeçmek
Vestel
WOM
Word of mouth
Y nesli
yaşam
Yeni medya
Yeni ürün geliştirme
yeni yıl
Yerli malı
yorum
yorum pazarlama
yorumlar
yönetici
yönetmek
Zafer Tanrıçası
Zaman
Zenginlik
Ziyaret
Ziyaretçiler
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder