Turkcell Kopilot ile Arabanızın ve Sevdiklerinizin Güvenliğini Sağlayın!
Varsayalım insan soyu kaldırılıp her şeyin kendiliğinden gelişip olgunlaştığı, sütlerin balların yerden kaynadığı, yiyeceklerin dallarından koparılmayı beklediği, herkesin gönlünden geçirdiğini hiç vakit kaybetmeksizin önünde bulduğu ve elde etmekte hiç zorlanmadığı bir Utopia ülkesine götürüldü. O zaman ne yaparlardı bu insanlar?
Schopenhauer’un Hayatın Anlamı adlı eserinde bahsettiği bu durum aslında sahip olduğumuz şeyler üzerinde uygulanabilse çok daha ağrısız dönemler geçirip asıl odaklanmak veya ilgilenmek istediklerimize daha fazla zaman ayırabiliriz.
Şehir hayatında araba sahipliği de aslında biraz bu alana giriyor. Sahip olduğunuz arabada aklınız kalmadan geçireceğiniz zamanları veya siz arabada değilken sevdiklerinizin güvenliğini sizin yerinize düşünen birisi olsa nasıl olurdu?
İşte Turkcell’de bu ihtiyaçtan yola çıkarak Kopilot’u geliştirmiş. Kopilot’un benzersiz özelliklerinden yararlanmak için, Turkcell’in makineler arası iletişimi sağlayan Kopilot tarifesine abone olarak alabileceğiniz, bir adet Turkcell Kopilot cihazı ve akıllı telefonunuza kolayca indirebileceğiniz ücretsiz Turkcell Kopilot uygulaması yeterli. Sistemi özetlemek gerekirse, Kopilot cihazının içinde bir adet Turkcell sim kart bulunuyor ve cihazı aracınıza taktığınızda, otomobiliniz ile akıllı telefonunuzu eşleştirmenizi sağlıyor. Ve bu sayede aracınızın tüm dijital verilerine akıllı telefonunuzdan ulaşabiliyorsunuz.
Kurulum ise çok basit. Cihazınızı, aracınızda bulunan OBD soketine takıyorsunuz. Bu soketin yeri, aracınızın marka ve modeline göre farklılık gösterebilir. Uygulamada bu soketin yerini bulmanız için bir kılavuz da mevcut.
Turkcell Kopilot’un ana ekranından tüm sürüş bilgilerinize kolayca ulaşmak mümkün. Klasik bir araç takip çözümünün sağladıklarından çok daha fazlasını sunan uygulamanın Seyahat Günlüğü bölümünde; yaptığınız yolculuklarda nereden nereye gittiğinizi harita üstünde görebilir, kaç kilometre yol aldığınızı, ne kadar yakıt tükettiğinizi ve ne kadar sürede ulaştığınızı, tüm ayrıntılarıyla kolayca öğrenebilirsiniz. Yakıt tüketiminin çok önem kazandığı şu günlerde, otomobilinizi bu sayede çok daha verimli ve tasarruflu bir şekilde kullanabilirsiniz.
Ana ekrandan kolayca ulaşabileşeceğiniz bir diğer bölüm ise Kontrol Sizde özelliği... Bu bölümde Vale modu, Ebeveyn modu ve Güvenli mod bulunuyor. Tek dokunuşla aktif hale getirebileceğiniz bu modlar, aracınız sizin belirlediğiniz limitler dışında kullanıldığında size haber veriyor. Diyelim ki aracınızı valeye teslim ettiniz ya da bir yere gitmesi için çocuğunuza verdiniz; eğer sizin belirlediğiniz hız limiti veya uzaklık limiti aşıldıysa anında bilgilendiriliyorsunuz. Güvenli mod’da ise aracınız bir yerde park halindeyken; bir sarsıntı olduğunda, aracınızın motoru çalıştığında ya da hareket ettiğinde bunun bilgisi o an akıllı telefonunuza sizin tercihinize göre arama veya bildirim olarak geliyor. Yani bu fonksiyonu, bir dijital alarm olarak kullanmak mümkün. Zaten Turkcell Kopilot da bunu “Dijital Anahtar” olarak uygulamada adlandırmış.
Turkcell Kopilot, sahip olduğu teknoloji sayesinde sürücünün yorgunluk durumunu da takip ediyor ve onu alarm vererek uyarıyor. Hatta bunu sürücüyü kahve molasına davet ederek hoş bir şekilde yapıyor. Ayrıca otomobile gelen darbeleri de analiz ederek olası kaza durumlarında uygulamada önceden tanımlanmış kişilere, anında bilgilendirme gönderebiliyor.
Otomobiliniz ile ilgili harcamalarınızda kullanabileceğiniz Turkcell Kopilot’un Size Özel menüsü sayesinde ise; kaskonuzu yaptırabilir, periyodik bakım hizmetlerinden faydalanabilirsiniz. Ayrıca özel şoför hizmeti ile aracınızı kolayca muayene ettirebilir, ikame araç talep edebilir ve hatta kolayca lastik satın alabilirsiniz. Üstelik tüm bu hizmetlerden; Turkcell işbirlikleri sayesinde indirimli olarak faydalanabilirsiniz.
Bütün bu özellikler dışında daha pek çok yenilik, Turkcell tarafından sürekli olarak geliştirilmeye ve Turkcell Kopilot’un yeni fonksiyonları arasına katılmaya devam ediyor. Siz de Turkcell Kopilot’un bu ayrıcalıklı dünyasına katılmak isterseniz en yakın Turkcell mağazasına uğrayabilir veya turkcell.com.tr’den siparişinizi verebilirsiniz.
Bir boomads advertorial içeriğidir.
Konu etiketleri
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Etiketler
2015
2016
4 saniye
7 unsur
7p
affetmek
Agresif stratejiler
Ağızdan ağıza pazarlama
Algı
Algı yönetmek
Alışveriş
Alışveriş Merkezleri
America
Amerika
Amerika nasıl Amerika oldu?
Anadolu Efes
analiz
Anı yaşamak
Apple
Araştırma hedefi
Araştırma Problemi
araştırmak
Araştırmanın künyesi
Araştırmanın özeti
Avusturalya
Ayakkabı
B2b
Bağımlılık
Bağlılık
Bait
bakmak
Başak Değerli
Başarı
başarılı olmak
Başarmak
Berke Civan
Berliner
Bilgi bombardımanı
Blog
blogger
BP
Bu Tarz Benim
Business
Bütçe
Bütünleşik pazarlama
Bütünleşik Pazarlama İletişimi
büyük etkiler bırakmak
Cam ambalajlar
Cam şişe
Cem Çınlar
CEO
cesaret
Ciddiyet ve disiplin
Coca Cola
content
content marketing
CRM
CV
çalışma hayatı
Çevre
Çevre kirliliği
Çiçek çerçevesi
Çocuk
çözüm
Çözüm üretmek
Dağıtım Yar Doç Dr Selda ENE
Daha güzel bir dünya
Değer
değişim
deney
Deneyim
denge
dengeli olmak
Depresyon
depresyonla başa çıkma
Dersler
digital
dijital
Dijital kampanya
Dijital pazarlama
Dijital pazarlamanın 5 temel taşı
diş sağlığı
duygu
duygusal liderler
Dünya
Dünyanın en büyük markaları
dürtü
düşünür
düzen
Eleştiri
Eminönü
Empati
Erdem
Erdemli olmak
Esir
Eş zamanlı arama motoru
Facebook
fark
fark yaratmak
farklı olmak
Farklılaşma
Fayda
Ferrari
filickr
Fiyat
Formüller
geçim
Geneleneksel iletişim araçları
Georgii Frantsevich Gouse
Gerilla pazarlama
Girişimci
Giyim
Google
görmek
Gurmania
güçlü olmak
Güven
Güvenilirlik
güzen
Halil Erdoğmuş
Hayal
Hayatı kolaylaştırmak
haz
Hedef belirlemek
Hitmet üreten
hizmet
Hoşgörü
huzur
IK
Instagram
içerik
İçerik
İçerik Moderatörü
içerik pazarlaması
ikna
iknanın psikolojisi
iletişim
İletişim
İletişim kirliliği
ilham
İlham
İlişkiler
imaj
inanç
indirim
indirim yapmak
indirimsiz markalar
inovasyon
İnovatif
insan
internet
ipana
İsim
İsim hatırlayamama
İsmi neydi?
İstek
istemek
iş hayatı
İşaret
itibar
iyilik
izlenim
jest
kampanya
kar etmek
Karar
karar almak
Kares AVM
karmaşa
Kendimizi ifade etmek
Kendini beğenmişlik
Kevin Hogan
kişilik
Kitle
KONUM
KONUM TABANLI PAZARLAMA
Konumlandırma
Kuramsal Çerçeve
Kurumsal yönetici
küçük harf
Kültür
Lacoste
Lc Waikiki
leader
lider
LinkedIn
Liste
Listelemek
Makale eleştirisi
Maliyet
Marka
marka bilinirliliği
marka değeri
marka imajı
marka inşası
marka kişiliği
Marka kültürü
Marka Nedir?
marka sadakati
marka yaratmak
Marka yönetimi
Markalar
markalarda bog kullanımı
Marlboro
Marmara Üniversitesi
maske
Medyada yer almanın artan maliyeti
Medyanın çeşitlenmesi
merak
merak etmek
Microsoft
mimik
Motive edici pazarlama
msel pazarlama
Mutlu olmak
mutlu olmanın koşulları
Mutlu olmanın yolları
muzaffer şerif
mücadele
Müşteri
müşteri ilişkileri
Müşteri İlişkileri
Müşteri İlişkileri Yönetimi
müşteri memnuniyeti
müşteri sadakati
müşteri şikayetleri
müşteriler
Nasıl başarılı olunur
Nestle
Nike
olumlu düşünmek
Onedio
Onel AVM
Operasyonel pazarlama
Ödev
Ödevler
ön yargı
Önem
ÖNERİM
Özellikler
Para
para kazanmak
Parekendeci
Pazar
Pazara uyum
Pazarlama
Pazarlama Araştırmaları
Pazarlama Karması
Pazarlama Kirliliği
Pazarlama noktaları
Pazarlama okuyanlar
Pazarlama uzmanı
Pazarlamanın P'leri
people
physical evidance
Pinterest
Place
Plain pack
Plastik atıklar
PR
Prestij
Price
Proaktif
process
Product
Prof Dr Ahmet Ercan GEGEZ
Prof Dr Fatma Müge ARSLAN
Prof Dr Mert UYDACI
Promotion
psikoloji
Radyo
Rakip
Red Bull
rekabet
Reklam
Reklam ajansı
Reklam Müziği
Reklam önerisi
Risk
robert bosch
Rus
Rus kültürü
Rusya
Rusya pazarı
sadakat
sadık müşteri
sağlık
Samsung
saniye
Satış
Satış temsilcisi
Saygı
Selfie
Sembol
Sevgi
Sınavlar
Sigara
Simge
Simple
simülasyon
Sistem
sorulama
sosyal
sosyal girişimci
Sosyal Medya
Sosyal Medya Esiri
Sosyal medya kampanyası taslakları
Sosyal paylaşım
Spor
Starbucks
Stiletto
Strateji
Stratejik pazarlama
şans
şansa inanmak
şikayet
şikayet yönetimi
Şişe
Şişeler
takit etmek
taklitçilik
Tarihçe
Tarz
Tasarım
Tatlı
tatmin
Televizyon
Televizyon Reklamları
Terim
Tick Tock Boom
Toptancı
TREND
tumblr
Tutundurma
tutundurma karması
Tüketici
Twitter
uslup
Ücret
Üniversite
Ünlü olmak
Ürün
Ürün çeşitliliği
Ürün kalitesi
Ürün yönetimi
üyeler
Vazgeçmek
Vestel
WOM
Word of mouth
Y nesli
yaşam
Yeni medya
Yeni ürün geliştirme
yeni yıl
Yerli malı
yorum
yorum pazarlama
yorumlar
yönetici
yönetmek
Zafer Tanrıçası
Zaman
Zenginlik
Ziyaret
Ziyaretçiler
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder