Bugün reklamlardan bile daha etkili olarak tanımlanan bloglar, en etkin trafik akışını sağlayan içerik pazarlama yöntemleri arasında yer almaktadır. Peki kurumsal blog oluşturma ve markalar için blog pazarlama şirketinize nasıl kazanımlar sağlar?

Markalarda blog kullanımı, sosyal network oluşturmada en güçlü içerik pazarlama yöntemlerinden biridir. Müşterilerin ilgisini çeken ve satın alma kararlarını etkileyen içeriklerin yer aldığı kurumsal bloglar, sosyal medya kanallarında paylaşılarak da tüketiciler arasında hızla yayılmaktadır. Kurumsal blog kullanımı ve içerik pazarlama, kendi markanızın dijital pazarlamasında ve marka bilinirliği yaratmada oldukça önemlidir.
Quicksprout.com'da Neil Patel tarafından yayınlanan "
How Blogging Affects Your Bottom Line" adlı infografik bu konuda detaylı veriler ve bilgiler sunmaktadır. İnfografik verilerine göre blog sahibi şirketlerin %57’si müşterilerini bu bloglar üzerinden yakalamaktadır. Bu da ne kadar çok blog kullanırsanız o kadar müşteriye sahip olursunuz anlamına gelmektedir. Örneğin Todd Giannattasio, bloglama sayesinde sadece 8 haftada trafiği %1000 artırmıştır. Alex Turnbull ise 24 saatten az bir sürede sadece bir blog gönderisiyle 1000’den fazla abone sayısına ulaşmıştır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder